luni, 5 februarie 2018

Sos de Caramel sarat

In ultimele doua saptamani am prins cred ca toate racelile posibile, care au fost prin Satu Mare, si nu am mai pregatit nimic. Am stat frumos in patut si am asteptat sa imi treaca.
Azi am pregatit caramel sarat pentru reteta de trifle cu brownie, sos de ciocolata si caramel sarat.
Am filmat pentru prima data cum am preparat aceasta reteta simpla, pe care o puteti folosi la cafea, prajituri, clatite etc.

Ingrediente :
225 g zahar tos
60 g apa
60 g unt
100 ml frisca lichidaSare de mare



Zaharul tos punem cu apa la fiert pana incepe zaharul sa isi schimbe culoarea, devine maronie, amestecam din cand in cand cu o spatula de plastic.
Adaugam treptat untul si amestecam bine, dupa cate lasam sa fiarba cca 1 min. La final turnam frisca si amestecam repede. La final turnam compozitia intr-un borcan, dam la rece pt cca jumatate de ora.
Se serveste ca atare. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu