duminică, 14 ianuarie 2018

Chec cu banane si portocale



Am vrut sa fac ceva rapid cu fructele, care mi-au mai ramas: portocalele si banana, nu imi place sa arunc alimentele, mai bine pregatesc ceva din ele. Dimineata am pregatit merele, iar acuma seara, am terminat checul, numai bun de dus la birou maine dimineata si servit alaturi de o ceasca mare de cafea.

Ingrediente
175 g faina
120 g unt moale
100 g zahar
2 oua
60 ml suc de portocale
Coaja de la  1 portocala
1 banana mare coapta
1/2 plic praf de copt

Untul se mixeaza cu zaharul, dupa care adaugam ouale, rand pe rand, sucul de portocale si faina amestecata cu banana, coaja de portocale si praful copt.
Compozitia se toarna in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptorul preincalzit la 170 de grade Celsius pt cca 20 de minute,  dupa care reducem temperatura la 150 de grade Celsius pentru inca 20 de minute. ( Facem testul cu scobitoarea)

Ingrediente Glazura
80 g zahar pudra
2 linguri suc de portocale

Decor
Portocale confiate

Amestecam zaharul pudra cu sucul de portocale bine, ca sa nu ramana cocoloase, dupa care turnam compozitia peste chec si decoram cu portocalele confiate. Se feliaza si se serveste ca atare.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu