miercuri, 7 februarie 2018

Gogosi red velvet la cuptor cu ciocolata alba


Ieri am implinit doi ani de cand m-am logoditšŸ˜¬šŸ˜
Ca sa imi surprind sotul, am pregatit repede niste gogosi rosii si dulci, ca si inima mea❤️ Acesti gogosi sunt usor de pregatit, nu va ia mult timp si le puteti pregati de Valentine’s day, care urmeaza saptamana viitoare.

Ingrediente 12 gogosi

130 g faina
2 linguri cacao
100 g zahar
1 lingurita praf de copt
120 g iaurt
2 linguri ulei ( eu am folosit ulei de masline)
1 lingurita esenta de vanilie
1 ou 
2 lingurite colorant rosu

Peste 
100 g ciocolata alba



Incepem prin a pregati compozitia de gogosi.šŸ˜ Mixam oul cu un praf de sare, dupa care adaugam treptat zaharul, uleiul, esenta de vanilie si iaurtul. Amestecam faina cu cacao si praful de copt si turnam in compozitia de ou. La final punem si cele doua lingurite de colorant si amestecam bine. Tava de gogosi o dam cu ulei ( am folosit spray) si cu ajutorul unei lingurite umplem tava de gogosi. Mie mi-au iesit 12, le-am copt in doua ture, deoarece am tava mai mica.
Le coacem la cuptorul preincalzit la 170 de grade Celsius pentru cca 20-25 min . ( Facem testul cu scobitoarea)
Scoatem tava din cuptor si lasam gogosii la racit. Intre timp topim ciocolata alba ( eu am un aparat de topit ciocolata, dar se poate si pe baie de aburi) si ornam gogosii cu aceasta.
Se dau la frigide pt cca 30 de min si se servesc ca atare. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu