duminică, 14 februarie 2016

Lapte de pasare

Dupa cum v-am povestit si ultima data, deocamdata cuptorul meu nu coace, astfel in perioada aceasta ma axez pe dulciuri care nu necesita coacere.
Astazi va prezint o reteta simpla si gustoasa, lapte de pasare, gustul copilariei.
Doamnelor si fetelor puteti pregati aceasta reteta usoara persoanei iubite astazi de Ziua Indragostitilor!❤️
 Ingrediente
5 oua
1 l de lapte
1 plic zahar vanilat bourbon
150 g zahar

Separam galbenusurile de albusuri. Batem albusurile tale cu putina sare, cand s-a intarit incepem sa adaugam treptat jumatate din cantitatea de zahar. Punem laptele la fiert cu zaharul vanilat. Cand fierbe, incepem sa punem cate o lingura din compozitia de albus si lasam aprox. un minut pe fiecare partea sa fiarba. Dupa ce s-au fiert albusurile, le scoatem cu ajutorul unei linguri si le lasam la strecurat, iar laptele il dam deoparte.
Intre timp mixam galbenusurile cu restul de zahar(eu am mai adaugat o lingurita de esenta de vanilie) pana isi dubleaza volumul. Turnam compozitia in lapte si o punem din nou la fiert pt circa 10 minute pana incepe sa se ingroase.
Punem albusurile in farfurii ( boluri am folosit eu) si peste turnam compozitia de galbenusuri si dam la rece pentru cca 2ore. Se serveste ca atare, eu am razuit si ciocolata deasupra.
Pofta buna!
Happy Valentine's Day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu