joi, 19 noiembrie 2015

Creme Brulee

Demult am vrut sa incerc aceasta reteta faimoasa, dar nu stiu de ce nu am indraznit pana acuma. Am gasit cateva forme pt creme brulee in lidl, mi le-am cumparat si de indata ce am avut ocazia le-am si incercat.
Dupa ce am pregatit macarons, mi-au ramas galbenusurile asa ca rapid am facut si aceasta reteta dintr-o carte cumparata tot de la lidl.

Ingrediente


  • 4 galbenusuri
  • 40 g zahar pudra
  • 100 ml lapte
  • 300 g smantana
  • 40 g zahar brun

Se mixeaza galbenusurile cu zaharul pudra pana isi dubleaza volumul. Se incalzeste laptele, fara a se fierbe si se adauga compozitia de galbenusuri, care se lasa putin sa se ingroase. Luam compozitia de pe foc si incorporam smantana.
Turnam compozitia in forme, le asezam in tava de cuptor dupa care umplem tava de cuptor cu apa si le lasam sa se coaca pt cca 35 de minute. Se scot din cuptor, se lasa la racit si se baga la frigider.
Inainte sa se serveasca se presara zahar brun si se caramelizeaza cu ajutorul unei torte.
Se servesc ca atare.
Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu