vineri, 10 iulie 2015

Brownies cu zmeura si inghetata de zmeura

Profit din plin zilele acestea de fructele de vara, asa ca am mai facut ceva rapid si usor si cu multa ciocolata...brownie cu zmeura si ca sa-l garnisez cu ceva acrisor, am facut o cutie de inghetata de zmeura.

Ingrediente brownie
200 g ciocolata neagra
200 g unt
5 oua
140 g zahar
1 plic zahar vanilat
200 g faina
1/2 plic praf de copt
2 linguri cacao
Aprox 200 g zmeura

Topim ciocolata impreuna cu untul pe baie de aburi, dam deoparte si lasam sa se raceasca putin.
Mixam ouale intregi cu zaharul si zaharul vanilat. Treptat adaugam compozitia de ciocolata si faina amestecata cu praful de copt si cacao.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si deasupra punem zmeura.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade Celsius pentru cca 30 de minute ( pana trece de testul cu scobitoarea)
Scoatem tava din cuptor si lasam sa se raceasca.

Ingrediente inghetata de zmeura
400 g zmeura
250 g iaurt danone cremosso
200 ml frisca
50 g zahar pudra

Batem frisca tare, treptat adaugam iaurtul, zaharul si zmeura si amestecam bine. Turnam compozitia intr-un recipient de plastic si dam la congelator pt cel putin 2 ore. 
Eu am lasat si brownie si inghetata peste noapte si le-am servit a doua zi cu sos de ciocolata.
Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu