miercuri, 11 martie 2015

Tort de lamaie si mac

Stiu ca am mai pregatit ceva asemanator in ultima vreme, insa l-am pregatit putin altfel acest delicios de mac si crema de lamaie, la care am adaugat si  piersicile si a iesit mmm...divin.
L-am pregatit cu multa dragoste unei matusi dragi, care a implinit o frumoasa varsta zilele trecute.

Ingrediente blat


  • 6 oua
  • 150 g zahar
  • 150 g faina
  • 90 g mac
  • 1 praf de copt

Ingrediente crema de lamaie


  • 300 ml lapte
  • 1 plic praf de budinca de lamaie
  • 2 linguri de zahar
  • zeama de la 1/2 lamaie
  • 400 g unt moale 
  • 1 borcan compot de piersici

Decor


  • margarete martipan
  • alte floricele martipan
  • perle aurii din zahar


Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si macul si amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 170 de grade Celsius pentru  40-45 de minute, dupa care lasam blatul sa se raceasca.
Preparam budinca conform instructiunilor de pe ambalaj, o luam de pe foc si lasam sa se raceasca. Adaugam treptat untul moale taiat in bucatele si mixam bine.
Taiem blatul in doua. Peste prima jumatate punem crema de branza, deasupra piersicile taiate si cel de-al doilea blat. Invelim tortul cu crema de lamaie si am decorat cu florile de martipan, perlele. L-am dat la frigider pentru cca 2 ore. Inainte de servire am pus si lumanarile desigur, pentru ca i-am cantat "LA MULTI ANI!". Am servit ca atare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu