joi, 28 aprilie 2016

Cuburi cu vanilie


Am inceput sa pregatesc unele prajituri si cozonaci pentru aceste sarbatori pascale.(Nu stiu daca va rezista pana sambata ) :))
Mai jos va prezint o prajitura simpla si delicioasa cu un blat pufos de cacao, cu crema de vanilie si frisca deasupra.

Ingrediente blat

4 oua
5 linguri zahar
5 linguri faina
2 linguri cacao
2 linguri apa
1/2 lingurita praf de copt

Ingrediente crema

1 plic budinca de vanilie
300 ml lapte
2 linguri zahar
100 ml frisca
1/2 plic intaritor de frisca

Deasupra

100 ml frisca
1/2 plic intaritor de frisca

Mixam ouale cu zaharul. Dupa care adaugam apa, faina amestecata cu praful de copt si cacao. Turnam compozitia in tava unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 30 de minute. Scoatem blatul si lasam la racit.
Preparam budinca conform instructiunilor de pe ambalaj cu 2 linguri de zahar si 300 ml lapte si lasam sa se raceasca.
Eu am mixat toata cantitatea de frisca ( 200 ml) cu un plic de intaritor de frisca. Am adaugat 2 linguri in compozitia de budinca, care am pus-o peste blat, dupa care am pus si restu de frisca.
La final am razuit 20 g de ciocolata neagra si am dat prajitura la rece pentru cel putin o ora.
se serveste ca atare.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu