joi, 25 iunie 2015

Mini cheesecake cu gem de capsuni si cirese

Pentru aceasta zi ploioasa (la Satu Mare ploua de ieri) va recomand aceste mini cheesecakuri care se prepara rapid si sunt extrem de delicioase.

Ingrediente
150 g biscuiti
50 g unt
250 g crema de branza (mascarpone am folosit ca asta aveam acasa)
1 plic zahar vanilat
1 lingura esenta de vanilie
2 linguri zahar pudra
2 oua
2 linguri smantana
1 lingurita coaja rasa de lamaie

Zdrobim biscuitii( eu l-am bagat in tocator ca robotul mi s-a stricat 😔).Topim untul si amestecam cu biscuitii. Luam o tava de briose, o tapetam cu hartie speciala si le umplem cu biscuitii.
Mixam mascarpone cu zaharul, zaharul vanilat, dupa care adaugam oule, esenta de vanilie, coaja de lamaie si smantana.
Turnam compozitia in tava de briose si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 25-30 de min.
Se scoate tava din cuptor si se lasa la rece pentru cel putin doua ore.
Am ales sa decorez cu gem proaspat de capsuni si gem de cirese.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu