luni, 21 martie 2016

Tarta cu fructe

Am revenit cu o reteta simpla, rapida si gustoasa, o tarta delicioasa cu crema de vanilie si fructe( banane, kiwi, mandarine)
In sfarsit m-am mutat in casuta mea si am incercat cuptorul cu o reteta usoara, ca sa vad cum coace:)
Din pacate am prins si o raceala tare urata si desi vroiam sa incerc ceva mai deosebit, nu am avut starea necesara. Oricum in tot timpul in care am lipsit, am cautat diferite retete pentru masa de pasti, pentru cei care o vor sarbatori duminica aceasta. Abia astept sa le incerc si sa le impartasesc cu voi:)

Ingrediente
4 oua
6 linguri zahar
6 linguri ulei
6 linguri faina
1/2 plic praf de copt

Se mixeaza ouale cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat se adauga uleiul si faina amestecata cu praful de copt. Turnam compozitia in tava de tarta unsa cu ulei si tapetata cu faina si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 20 de minute, scoatem din cuptor si lasam sa se raceasca.

Ingrediente crema

1 plic praf de budinca
300 ml lapte
2 linguri zahar
100 g unt
2 buc kiwi
1 banana
1 mandarina

Preparam budinca conform instructiunilor de pe ambalaj, lasam sa se raceasca dupa care adaugam si untul si amestecam bine. Peste tarta racita punem crema de vanilie si deasupra fructele taiate.
Dam la rece pentru cca o ora si am servit ca atare.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu